H Μονάδα Βιώσιμης Κινητικότητας του ΕΜΠ έχει αναλάβει για λογαριασμό του Υπ. Περιβάλλοντος & Κλιματικής Αλλαγής (Οργανισμός Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας) το σχεδιασμό μητροπολιτικού δικτύου ποδηλατοδρόμων που θα διατρέχουν το λεκανοπέδιο και θα εξυπηρετούν καθημερινές μετακινήσεις μέσου και μεγάλου μήκους.
Το δίκτυο ποδηλατοδρόμων που τελικά θα προταθεί θα περιληφθεί στο νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο για την Αθήνα Έτσι θα δεσμευτούν οι μελλοντικές διαμορφώσεις και σχεδιασμοί οδοποιίας και κυκλοφοριακής οργάνωσης με στόχο προοδευτικά να δημιουργηθεί ένα δίκτυο ποδηλάτου δεκάδων χιλιομέτρων ασφαλές και άνετο μεταξύ των βασικών πόλων ενδιαφέροντος της πρωτεύουσας.
ολόκληρη την πρόταση μπορείτε να δείτε εδώ...
Στα Δυτικά προβλέπονται:
Σύνδεση Πειραιά - Δυτικής Αθήνας
Εθνικής Αντιστάσεως από λιμάνι Πειραιά έως Ρετσινά, Ρετσινά (Θηβών), 25ης Μαρτίου έως Νίκαια, 7ης Μαρτίου, Μπελογιάννη, Θηβών από Μπελογιάννη (Ρέντης) έως Χίου (Ανθούπολη Περιστέρι), Χίου, Διονυσίου, Πίνδου-Δαβάκη (σιδηροδρομική χάραξη από Ανθούπολη μέχρι Αγίους Αναργύρους).
Σύνδεση Αθήνας-Ελευσίνας
Ιερά Οδός από Κεραμεικό έως Ελευσίνα - πλατεία Ηρώων (από Μονή Δαφνίου έως Χαλυβουργική η χάραξη ταυτίζεται με Λ. Αθηνών).
Σύνδεση Αθήνας - Περιστερίου
Κολοκυνθούς από Πειραιώς έως πλατεία Μεταξουργείου, Λένορμαν - Εθνάρχου Μακαρίου (έως σταθμό μετρό Άγιος Αντώνιος), Βασιλέως Αλεξάνδρου έως Θηβών, Πατρών, Πελοπίδα έως Νοσοκομείο Αττικό.
Σύνδεση Ιλίου - Πετρούπολης
Ρήγα Φεραίου, Ανδρέα Παπανδρέου, Ανατολικής Ρωμυλίας έως Μυστρά, Μυστρά, Πάρκο Πεύκα Βέρδη.
ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜπράβο.... να δούμε αν θα μπει στο Ρυθμιστικό και αν μπει πως θα το διεκδικήσουμε...
ΑπάντησηΔιαγραφή