ΑΝΗΣΥΧΟΙ ΧΑΙΔΑΡΙΩΤΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ
.

Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ έρχεται ΠΡΩΤΑ για τους ΑΛΛΟΥΣ, ΜΕΤΑ για... ΟΛΟΥΣ


Πρώτα ήρθαν για τους κομμουνιστές
κι εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής.
Μετά ήρθαν για τους συνδικαλιστές
κι εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν συνδικαλιστής.
Μετά ήρθαν για τους Εβραίους
κι εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν Εβραίος.
Μετά ήρθαν για μένα, αλλά τότε
δεν είχε μείνει πια κανείς, να μιλήσει για εμένα.
Martin Niemoller

Το ίδιο καπιταλιστικό-ιμπεριαλιστικό σύστημα που δημιούργησε στρατιές μεταναστών και προσφύγων, προκαλώντας πολέμους και υποσιτισμό σε δεκάδες χώρες,  με σκοπό την εκμετάλλευση τους για να αποσπάσει κέρδος, το ίδιο σύστημα σπέρνει φόβο και ρατσισμό, κατασκευάζοντας, στο πρόσωπο των μεταναστών, τον «αποδιοπομπαίο τράγο», που ευθύνεται για όλα τα δεινά της κοινωνίας.
Για να έρθει τελικά, το ίδιο πάλι, να «λύσει το πρόβλημα» με απελάσεις, συλλήψεις και δημιουργία στρατοπέδων συγκέντρωσης.
Απομένει μόνο η αποδυνάμωση των συνειδήσεων, όσων έχουν απομείνει… «θα δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας»… ανθρωποφυλάκων.
Οι μετανάστες και οι πρόσφυγες δεν έχουν ανάγκη από «κέντρα φιλοξενίας», όπως λέγονται, πια, τα στρατόπεδα συγκέντρωσης, στην Ελλάδα της Τρόικας.
Έχουν ανάγκη από ανοιχτά κέντρα υποδοχής με ανθρώπινες συνθήκες διαβίωσης, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και παροχή εγγράφων, χωρίς περιορισμούς, για να ταξιδέψουν στη χώρα που θέλουν.
Ο αγώνας ενάντια στις πολιτικές που εξαθλιώνουν τις ζωές μας και υποθηκεύουν το μέλλον μας και το μέλλον των παιδιών μας, δεν είναι αγώνας Ελλήνων… είναι αγώνας Ανθρώπων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου